Ուղևորության ընդհատումից ապահովագրություն
Առողջության անհատական ապահովագրություն
Առողջ անհատ ապահովագրություն
ԱՊՊԱ
ԱՊԿԱ
ԿԱՍԿՈ
Արտերկիր մեկնողների աջակցության ապահովագրություն
Գույքի ապահովագրություն
Դժբախտ պատահարներից ապահովագրություն
ՀՀ այցելողների աջակցության ապահովագրություն
Պատասխանատվության ապահովագրություն
Առողջ անհատ ապահովագրություն
ԱՊՊԱ
ԱՊԿԱ
ԿԱՍԿՈ
Արտերկիր մեկնողների աջակցության ապահովագրություն
Առողջության ապահովագրություն
Գույքի ապահովագրություն
Դժբախտ պատահարներից ապահովագրություն
Բեռների ապահովագրություն
Պատասխանատվության ապահովագրություն
Շինմոնտաժային աշխատանքների ապահովագրություն
Ֆինանսական վնասների ապահովագրություն
Հարգելի հաճախորդ,
Մեր ինտերնետային կայքում ներկայացված տեղեկատվությունը ստույգ է և պարբերաբար թարմացվում է: Եթե Դուք օգտվել եք Ընկերության ծառայություններից և դրա հետևանքով ունեք բողոք Ընկերության նկատմամբ, ապա խորհուրդ ենք տալիս Ձեզ լրացնել ձևաթուղթը և ներկայացնել այն Ընկերության գլխամասային գրասենյակ (ք.Երևան, Վազգեն Սարգսյան 10, «Պիացցա Գռանդե» Բիզնես Կենտրոն, 110 տարածք), կամ ուղարկել էլեկտրոնային հասցեով` nairi@nairi-insurance.am:
Ընկերության կողմից հաճախորդի բողոքին վերջնական գրավոր պատասխանի տրամադրումն իրականացվում է բողոքը ստանալու պահից 10 (տասը) աշխատանքային օրվա ընթացքում:
ՆԱԻՐԻ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ-ը բարձր է գնահատում տարիների ընթացքում ձեռք բերված հեղինակությունը և ձգտում է համապատասխանել հաճախորդների պահանջներին:
Ընկերության կողմից մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ լրացուցիչ տեղեկություն ստանալու կամ մատուցված ծառայությունների վերաբերյալ Ձեր կարծիքը հայտնելու ցանկության դեպքում կարող եք զանգահարել հետևյալ շուրջօրյա գործող հեռախոսահամարով` (+374 60) 50 00 60:
Հաճախորդներն իրավունք ունեն պաշտպանել իրենց շահերը Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի միջոցով` www.fsm.am:
Հաճախորդների բողոքների քննության կարգ
Հաճախորդի կողմից բողոքի ներկայացման հայտ
Հայտարարություն` Ընկերությունից տեղեկություններ ստանալու վերաբերյալ