Մուտք

Օնլայն պատվեր

Ընտրեք ապահովագրության տեսակը՝

Պատվիրել

Հաճախորդների իրավունքներ

Հարգելի հաճախորդ,

Մեր ինտերնետային կայքում ներկայացված տեղեկատվությունը ստույգ է և պարբերաբար թարմացվում է: Եթե Դուք օգտվել եք Ընկերության ծառայություններից և դրա հետևանքով ունեք բողոք Ընկերության նկատմամբ, ապա խորհուրդ ենք տալիս Ձեզ լրացնել ձևաթուղթը և ներկայացնել այն Ընկերության գլխամասային գրասենյակ (ք.Երևան, Վազգեն Սարգսյան 10, «Պիացցա Գռանդե» Բիզնես Կենտրոն, 110 տարածք), կամ ուղարկել էլեկտրոնային հասցեով` nairi@nairi-insurance.am:

Ընկերության կողմից հաճախորդի բողոքին վերջնական գրավոր պատասխանի տրամադրումն իրականացվում է բողոքը ստանալու պահից 10 (տասը) աշխատանքային օրվա ընթացքում: 


ՆԱԻՐԻ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ-ը բարձր է գնահատում տարիների ընթացքում ձեռք բերված հեղինակությունը և ձգտում է համապատասխանել հաճախորդների պահանջներին: 


Ընկերության կողմից մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ լրացուցիչ տեղեկություն ստանալու կամ մատուցված ծառայությունների վերաբերյալ Ձեր կարծիքը հայտնելու ցանկության դեպքում կարող եք զանգահարել հետևյալ շուրջօրյա գործող հեռախոսահամարով` (+374-10) 53 64 94:

Հաճախորդներն իրավունք ունեն պաշտպանել իրենց շահերը Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի միջոցով` www.fsm.am:
               
Հաճախորդների բողոքների քննության կարգ

 

Ի՞նչ անել, եթե բողոք ունեք

 

Հաճախորդի կողմից բողոքի ներկայացման հայտ

 

Հայտարարություն` Ընկերությունից տեղեկություններ ստանալու վերաբերյալ