Մուտք

Օնլայն պատվեր

Ընտրեք ապահովագրության տեսակը՝

Պատվիրել

Գրանցվել

Աշխատանք

ՆԱԻՐԻ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍաշխատակից դառնալով` Դուք կմիանաք մասնագետների թիմին, որտեղ յուրաքանչյուրը հստակորեն գիտակցում է սեփական աշխատանքի դերն ու կարևորությունն Ընկերությունում, որտեղ ձեռքբերումներն ու հաղթանակները կազմակերպված թիմային աշխատանքի արդյունք են և որտեղ աշխատանքային մասնագիտական աճի շնորհիվ Ձեզ հնարավորություն է տրվում լավագույնս դրսևորել գործնականում ձեռք բերած գիտելիքներն ու հմտությունները՝ կերտելով Ձեր ապագան:

 

Եթե Դուք հետաքրքրված չեք հայտարարված թափուր աշխատատեղերով կամ տվյալ պահին թափուր աշխատատեղի հայտարարություն չկա, ապա կարող եք ուղարկել Ձեր ինքնակենսագրականը hr@nairi-insurance.am էլ. փոստի հասցեին` էլ. նամակի անվանման դաշտում անպայման նշելով աշխատատեղի անվանումը, որի համար Դուք դիմում եք: Ձեր ինքնակենսագրականը կպահպանվի մեր տվյալների շտեմարանում և կդիտարկվի համապատասխան թափուր աշխատատեղի առկայության դեպքում:

Թափուր աշխատատեղեր՝

Զանգերի սպասարկման բաժնի համակարգող (Զանգերի սպասարկման բաժին)

«ՆԱԻՐԻ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ՍՊԸ-ն աշխատանքի է հրավիրում մոտիվացված և աշխատասեր անձանց` Զանգերի սպասարկման բաժնի համակարգողի թափուր աշխատատեղը համալրելու նպատակով:

 

Վարչություն / Բաժին

Զանգերի սպասարկման բաժին

 

Պաշտոն

Զանգերի սպասարկման բաժնի համակարգող

 

Աշխատավայր

Երևան

 

Կրթություն

Բարձրագույն

 

Աշխատանքային ժամեր

Եվ՛ ցերեկային, և՛ գիշերային հերթափոխ

 

Աշխատանքային փորձ

Զանգերի սպասարկման ոլորտում՝ առնվազն 1 տարվա

Ապահովագրության ոլորտում՝ ցանկալի է

 

Մասնագիտական հմտություններ 

  • Գիտելիքները փոխանցելու ունակություն (mentoring)` պարզ և հասկանալի բացատրելու ունակություն, գտելիքների համակարգված փոխանցում, համբերատարություն, գիտելիքների պարբերաբար ստուգում,
  • Խնդիրները լուծելու կարողություն (problem solving)`իրավիճակային կողմնորոշում, սթրեսակայունություն, խնդիրների և պոտենցիալ կոնֆլիկտների պատճառի բացահայտում, կանխարգելում, լուծում,
  • Հաճախորդամետություն (client orientation)` գործարար հաղորդակցման հմտություններ, հեռախոսային բանակցություններ վարելու հմտություններ, հաճախորդի կարիքների լուծմանն ուղղված մտածելակերպ, հաճախորդների սպասարկման հմտություններ, հանդուրժողականություն, լսելու ունակություն, մատչելի և ըմբռնելի գրագետ խոսք:

 

Պարտականություններ

  • Վերահսկել հերթափոխի աշխատակիցների աշխատանքը՝ 80/20 ստանդարտն ապահովելու համար, պատասխանել (աջակցել այլ օպերատորին պատասխանելու) առավել խնդրահարույց հարցերին,
  • Վերապատրաստել նոր ընդունված աշխատակցին՝ վերապատրաստման պլանի համաձայն (ներկայացնել, բացատրել, ցույց տալ, ստուգել գիտելքները) և պատասխանատվություն կրել նորեկի պատրաստվածության մակարդակի համար,
  • Կատարել օրական զանգերի մոնիտորինգ / 5 զանգ ամեն օպերատորից,
  • Սպասարկել մուտքային հեռախոսազանգերը,
  • Գրանցել ապահովագրական պատահարը,
  • Տրամադրել անհրաժեշտ խորհրդատվություն՝ Ընկերության ծառաությունների վերաբերյալ,
  • Տրամադրել տեղեկատվություն ապահովագրական պահանջի կարգավորման գործընթացի, հատուցման գումարի և ստացման եղանակի մասին,
  • Իրականացնել հեռախոսային մարքեթինգ և վաճառք:

 

Անհրաժեշտ փաստաթղթեր

Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող անձինք կարող են իրենց ինքնակենսագրականն (CV) ուղարկել hr@nairi-insurance.am էլեկտրոնային հասցեին` նամակի «Թեմա/Subject» տողում նշելով «Զանգերի սպասարկման բաժնի համակարգող»:

 

Վերջնաժամկետ

07.11.2018թ.